Udveksling i England

14.48

Om små 14 dage, rejser jeg til England som udvekslingsstudent. 

Det gik sådan til at vi på mit gymnasium (Midtfyns - MFG), fik et særligt tilbud om udveksling i udlandet fra 6 uger til max 3 måneder. 
Jeg skal rejse sammen med min kære veninde Eibhlin, og vi skal sammen bo hos hendes bedsteforældre i Ashford, Kent (en time fra London). 
Vi skal være afsted i 3 måneder, og gå på en primært pigeskole (dog med ca. 40 drenge), der hedder 'Highworth Grammar School'. 
Jeg tror og håber på at det bliver rigtig spændende og jeg glæder mig meget til at opleve England som student, og ikke turist. 

Jeg kommer til at opdatere denne blog, når jeg oplever nogle spændende ting. Så stay tuned hvis du har lyst! 

Eibhlin og jeg

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Find us on instagram

- sororess - aliciajohnsen - malinajo

Flickr Images

Find me on flickr - alicia Johnsen