Den sidste uges tid

08.18

Mandag d. 26 november 

Et lille resumé af den sidste uges tid: 

Mandag: Var vi ude og spise pizza og derefter i biografen og se "Twilight - Breaking Dawn part 2", for at fejre at en pige der hedder Abi havde fødselsdag. Det var rigtig hyggeligt! 

Tirsdag: Slappede vi af efter en lang skoledag. 

Fra aftenen i Canterbury

Onsdag: Var jeg med mit musikhold i en by der hedder Canterbury. Her skulle vi deltage i en opera workshop fra kl. 14-17. Efter workshoppen var i ude og finde noget aftensmad ude i byen og efter det skulle vi se en hel opera. Den var lang! Næsten 4 timer (inkl. pauser). Den hed 'Rusalka' og handlede om en havfrue som bliver forelsket i et menneske. Den var lidt mere dyster end H.C Andersens 'Den lille havfrue', men handlede stort set om det samme. Bortset fra at den ikke endte lykkeligt.  

Torsdag: Efter skole var jeg igen til en workshop med mit musik-hold. Denne gang foregik det bare på skolen og varede kun én time. Den handlede om nogle musik instrumenter fra Bali som de kalder 'Gamelan'. Det var meget spændende og sjovt! 
Efter workshoppen skulle vi (Philip, Susanne, Eibhlin og jeg) til Thanksgiving dinner hos en Amerikaner (for englænderne holder jo ikke Thanksgiving).
Godt nok var Eibhlin og jeg de eneste unge blandt 8 ældre. Men det var sjovt at prøve at holde Thanksgiving. Vi spiste kalkun og pumkpin-pie! mmm.. 


Fredag: Slappede vi af!! 

Weekenden: Eibhlins kusine Sophia bor og studerer i Bath. Hun havde inviteret os over i weekenden, og det sagde vi selvfølgelig ja til. Vi havde en vild weekend med fest og ballade! 







Tog-turen hjem fra Bath..



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Find us on instagram

- sororess - aliciajohnsen - malinajo

Flickr Images

Find me on flickr - alicia Johnsen