14.28

Onsdag d. 19 september

Efter en rolig og sjov weekend med madlavning og natte-svømning er denne uge gået forholdsvist stærkt og vi glæder os igen til den kommende weekend! 
Her er lidt billeder fra denne weekend: 




Dinner: Meat pie with potatoes, beans, zucchini and a glass of red wine


Going for a swim in the dark

English breakfast!!


Relaxation 

A beautiful view.. right?


I skolen har jeg valgt ét til fag, nemlig Biologi, da jeg havde lidt for mange "free periods" hvor jeg ikke skulle lave noget (tro det eller ej, det blev kedeligt i længden). 
Jeg havde mine første biologi timer i dag og det var lidt svært at følge med da mange af begreberne er anderledes end på dansk, men jeg gør mit bedste og jeg er faktisk glad for at jeg valgte det! 




På fredag har Eibhlin fødselsdag, så efter skole fejrer vi det ved at tage ud og se en af London's store musicals. Vi har valgt den der hedder 'Billie Elliot' og vi glæder os rigtig meget!
  

På lørdag er vi blevet inviteret til en fest hos en af vores veninder fra skolen der hedder Zipporah (kaldes Zippy). Hun flytter hus og holder derfor en lille 'afskeds-party'. Det bliver spændende at se hvordan de fester her i Kent! 


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Find us on instagram

- sororess - aliciajohnsen - malinajo

Flickr Images

Find me on flickr - alicia Johnsen