WEEKEND

11.16

Fredag d. 14. september 

Så gik der endnu en uge. I denne weekend skal Eibhlin og jeg være alene hjemme, da hendes bedsteforældre er til bryllup. Det skal nok blive spændende! ((PARTY))

I skolen går det godt. Jeg kan specielt godt lide at have musik. I stedet for kun én lærer, har vi tre forskellige lærere i faget; én til teori, én til at komponisere og én til 'performance' - det er rigtig godt, og vi lærer meget af det! 
Jeg har endda fået lov til at låne en guitar af min lærer, fordi jeg ikke kunne få min egen med til England. 


Og forresten er der yoga hver tirsdag i Egerton (hvor vi bor), som Eibhlin og jeg er begyndt at nyde godt af. Det er afslappende og hårdt på samme tid. 




P.s vi har købt flybilletterne til d. 12 december! 


Et får på vildspor der jagter Eibhlin. Det var sjovt



You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Find us on instagram

- sororess - aliciajohnsen - malinajo

Flickr Images

Find me on flickr - alicia Johnsen